Looking For Anything Specific?

גדעון סער אני מוכן : גדעון סער / בנצי גופשטיין במכתב גלוי לגדעון סער - ערוץ 7 ... / אם פגעתי במישהו אני לוקח את המילים שלי בחזרה.

גדעון סער אני מוכן : גדעון סער / בנצי גופשטיין במכתב גלוי לגדעון סער - ערוץ 7 ... / אם פגעתי במישהו אני לוקח את המילים שלי בחזרה.. בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. חכ גדעון סער יתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד? עומד בראשות מפלגת תקווה חדשה. היום, לאור הרמיזות של חכ גדעון סער, אני מוכן, בנוגע להתמודדות בפריימריז מול נתניהו, פועלים אנשים מטעמו של ראש הממשלה לוודא במסמך נוסף, שהאדם שיומלץ יהיה נתניהו ולא חבר כנסת אחר מן הליכוד. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו:

לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. נסראללה הודיע גם כי ארגונו מוכן להתערב בכל עת שיצטרך כדי לסייע לרצועת עזה מבחינה צבאית. לעומתו, שר החוץ ישראל כץ, שאף הוא נחשב למי שרואה את עצמו מתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו, הביע את תמיכתו בראש הממשלה ומסר: סער הוא עורך דין במקצועו. היום, לאור הרמיזות של חכ גדעון סער, אני מוכן, בנוגע להתמודדות בפריימריז מול נתניהו, פועלים אנשים מטעמו של ראש הממשלה לוודא במסמך נוסף, שהאדם שיומלץ יהיה נתניהו ולא חבר כנסת אחר מן הליכוד.

יהושוע מור יוסף: פורשי הליכוד שזכו לתהילה וכותרות - זה ...
יהושוע מור יוסף: פורשי הליכוד שזכו לתהילה וכותרות - זה ... from 103fm.maariv.co.il
{{מנהיג | מדינה = ישראל | מפלגה = הליכוד, תקווה חדשה | תפקיד1 =. אני האדם הכי קרוב אליו ומעולם לא שמעתי על איומים כלפיו, לא היו לו אויבים. לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. סער הוא עורך דין במקצועו. לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. מרכז הליכוד הודיע כי יתכנס ביום חמישי הבא כדי לדון בנושא. הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים. נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק בליכוד.

רגע מירי לא אמרתי מה אני מוכן מירי רגב:

מי שמיהר להגיב היה חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, שצייץ את המילים אני מוכן. אני זה שהוביל את המהלך, שאמר שזה אפשרי כבר בסיבוב השלישי אמר לפיד. חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, צייץ את המילים אני מוכן אך לא הסביר אם בכוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז. אני האדם הכי קרוב אליו ומעולם לא שמעתי על איומים כלפיו, לא היו לו אויבים. הכל טוב ויפה עד שהיא עושה xd בסוף המשפט. בסיום התייחס הנדל לטענות נגד גוש השמאל. אני מוכן להקים ממשלה בתמיכת המשותפת, חבל שלא הקמנו אותה בכנסת הזו. אני צריך כלי קיבול משופר כדי לאסוף קולות.ערוץ 7 בשם התיעוב האישי שהוא חש כלפיו סער מוכן להשליך מעליו את כל הערכים שבשמם בנה קריירה פוליטית, כותב. מרכז הליכוד הודיע כי יתכנס ביום חמישי הבא כדי לדון בנושא. אמנם רק שתי מילים, אך הן גרמו לטרפת של ממש במערכת הפוליטית. עוד אמר סער בריאיון מבית משפחתו של איסמאעיל: לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. כאן חדשות | בכיר הליכוד התנגד לעמדת ראש הממשלה שביקש לבטל את הבחירות המוקדמות.

מי שמיהר להגיב היה חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, שצייץ את המילים אני מוכן. אבל שתדעו, אני מקווה שהם יירגעו, אחרת זה יחזור על עצמו. בכינוס של הג'רוזלם פוסט אמר כי לא ברור איך נתניהו יאחד את העם וכי הוא יכול. אמנם רק שתי מילים, אך הן גרמו לטרפת של ממש במערכת הפוליטית. אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום:

גדעון סער: כל יום נשבר שפל חדש - חדשות מדיניות ופוליטיקה ...
גדעון סער: כל יום נשבר שפל חדש - חדשות מדיניות ופוליטיקה ... from a7.org
לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. בתור מצביע שלו אני מרגיש שעשה בדיוק מה שהבטיח לי , נראה לי התבלבלת עם נתניהו …. גדעון סער, שנחשב ליריבו הגדול ביותר של נתניהו בליכוד, היה הראשון להודיע כי הוא מוכן להתמודד על ראשות הליכוד, וצייץ: נסראללה הודיע גם כי ארגונו מוכן להתערב בכל עת שיצטרך כדי לסייע לרצועת עזה מבחינה צבאית. בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. אני מאוד אוהב אנשים שלוקחים על עצמם את המונופול בקשר בינם לבין אלוהים, ויודעים בדיוק מה אלוהים רוצה, אמר, כנראה שאני יהודי לא פחות טוב ולא יותר טוב מאחרים, ואני מבקש שאף אחד לא ייקח על עצמו את הייצוג של אלוהים. אני קורא לגנץ וחבריו לנהוג בתבונה ובאחריות ולאפשר הקמת ממשלה רחבה, כפי שנגזר מתוצאות הבחירות ומהצעת נשיא המדינה. סער, התראיין ל'ישראל היום' לפני הבחירות האחרונות ונשאל על תרחיש שנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה, ענה אז כי אני לא מוכן לקחת חלק בניסיון לתקוע טריז בתוך הליכוד ערב בחירות, זה.

בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל.

בסיום התייחס הנדל לטענות נגד גוש השמאל. {{מנהיג | מדינה = ישראל | מפלגה = הליכוד, תקווה חדשה | תפקיד1 =. ראש הממשלה בודק היתכנות לקיום בחירות מקדימות בליכוד, במטרה לבצר את מעמדו במפלגה סער בתגובה: שמעתי מישהו שאומר שאנחנו שונאים יהדות. אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום: בתור מצביע שלו אני מרגיש שעשה בדיוק מה שהבטיח לי , נראה לי התבלבלת עם נתניהו …. אולי יעניין אותך גם לכן ההדלפות מכיוון בית הנשיא על החנינה/ עסקת הטיעון. כאן חדשות | בכיר הליכוד התנגד לעמדת ראש הממשלה שביקש לבטל את הבחירות המוקדמות. חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, צייץ את המילים אני מוכן אך לא הסביר אם בכוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז. אולי אני חי/ה בסרט אבל אני הדמות הראשית ואתם הדמויות המשניות:) ש י ו ש. קודם לכן כיהן כחבר הכנסת מטעם תקווה חדשה, כשר החינוך, כשר הפנים וכחבר הכנסת מטעם הליכוד. אני עובד טוב עם גדעון סער ואני יכול להצטרף לממשלה בראשותו. אם גדעון ביקש בתגובה להודעה מספר 0.

אני מתנצל על כל מילה קשה שאמרתי. כבר לפני חודש היה זה סער שצייץ בטוויטר בתגובה לנתניהו כי הוא מוכן להתמודד מולו בפריימריז. עוד אמר סער בריאיון מבית משפחתו של איסמאעיל: כבר זמן רב לא היו פריימריז, ואני חושב שאני מסוגל להרכיב ממשלה ולאחד את העם. אני מאוד אוהב אנשים שלוקחים על עצמם את המונופול בקשר בינם לבין אלוהים, ויודעים בדיוק מה אלוהים רוצה, אמר, כנראה שאני יהודי לא פחות טוב ולא יותר טוב מאחרים, ואני מבקש שאף אחד לא ייקח על עצמו את הייצוג של אלוהים.

נתניהו הציע פריימריז לראשות הליכוד. גדעון סער: "אני מוכן ...
נתניהו הציע פריימריז לראשות הליכוד. גדעון סער: "אני מוכן ... from www.makorrishon.co.il
קודם לכן כיהן כחבר הכנסת מטעם תקווה חדשה, כשר החינוך, כשר הפנים וכחבר הכנסת מטעם הליכוד. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: מועמדים אחרים מקרב הטוענים לכתר בליכוד כמו ישראל כץ, ניר ברקת וגלעד ארדן טרם הודיעו אם יתמודדו במקרה של פריימריז לראשות המפלגה. מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. אני מוכן להקים ממשלה בתמיכת המשותפת, חבל שלא הקמנו אותה בכנסת הזו. גדעון סער, שנחשב ליריבו הגדול ביותר של נתניהו בליכוד, היה הראשון להודיע כי הוא מוכן להתמודד על ראשות הליכוד, וצייץ: מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. יש פה בעיה, בפרט בחברה הערבית, שלא ניתן לטאטא מתחת לשטיח.

כבר זמן רב לא היו פריימריז, ואני חושב שאני מסוגל להרכיב ממשלה ולאחד את העם.

נסראללה הודיע גם כי ארגונו מוכן להתערב בכל עת שיצטרך כדי לסייע לרצועת עזה מבחינה צבאית. עומד בראשות מפלגת תקווה חדשה. עוד אמר סער בריאיון מבית משפחתו של איסמאעיל: אני מוכן להקים ממשלה בתמיכת המשותפת, חבל שלא הקמנו אותה בכנסת הזו. מרכז הליכוד הודיע כי יתכנס ביום חמישי הבא כדי לדון בנושא. מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. לאחר הודעת המפלגה כי ראש הממשלה שוקל קיום פריימריז בזק בשבועות הקרובים, צייץ סער אני מוכן, ולא פירט. נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק בליכוד. גדעון סער, שנחשב ליריבו הגדול ביותר של נתניהו בליכוד, היה הראשון להודיע כי הוא מוכן להתמודד על ראשות הליכוד, וצייץ: היום, לאור הרמיזות של חכ גדעון סער, אני מוכן, בנוגע להתמודדות בפריימריז מול נתניהו, פועלים אנשים מטעמו של ראש הממשלה לוודא במסמך נוסף, שהאדם שיומלץ יהיה נתניהו ולא חבר כנסת אחר מן הליכוד. בכינוס של הג'רוזלם פוסט אמר כי לא ברור איך נתניהו יאחד את העם וכי הוא יכול. סער, התראיין ל'ישראל היום' לפני הבחירות האחרונות ונשאל על תרחיש שנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה, ענה אז כי אני לא מוכן לקחת חלק בניסיון לתקוע טריז בתוך הליכוד ערב בחירות, זה. אמר שלא יישב עם נתניהו וקיים את ההבטחה הזו במלואה בתגובה להודעה מספר 2.

מי שמיהר להגיב היה חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, שצייץ את המילים אני מוכן גדעון סער. לא טעיתי כשחברתי לגנץ והיינו צריכים לעשות כל מאמץ לעשות שינוי, עכשיו אנשים יודעים על מי אפשר לסמוך.

Posting Komentar

0 Komentar